Известие

Collapse
No announcement yet.

Сега пък термометърът полудя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Няма нищо, само букса- нямам аларма, значи е точно за аларма.
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Най вероятно е така, както казваш.
    В този участък дават ключ за отворен преден капак (i10), който явно е за алармата.
    Освен това, резисторът за вентилатора се намира от другата страна на радиатора.
    Точно това е - ключ за отворен капак - към алармата.
    sigpic
    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

    Comment


    • #17
      А също така сигнал към чека на арматурното табло за незатворени врати и капаци.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Мислиш, че не мога да различа жило от кабел?Не е много вътре защото се обдухва.Аз виждам всичко.
        Ех, ти пък. Мен в теб ми е надеждата...
        Аз досега мислех че говориш за ръчката, която е вътре в купето, долу до краката, с която се отваря капака. И си викам, абе как така там датчик ще има....


        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Понеже температурният датчик представлява термочувствителен резистор, чието съпротивление намалява с увеличаване на температурата и обратно....следва че:

        Ако има късо по веригата (ниско съпротивление) това ще се възприема от отчитащото устройство (ICS-а) като висока температура.

        Ако има прекъсване на някой от проводниците, това ще се възприема от отчитащото устройство (ICS-а) като ниска температура.

        Тъй като при теб е втория случай, предполагам че се касае за лоша връзка.
        Много вероятно място за лошата връзка е буксата на вратата (D23), заради окислен пин.

        Това можеш да го потвърдиш като в момент в който ти покаже ниска температура, размърдаш буксата или я изключиш и включиш.
        Моят съвет е да не се занимаваш с кабелния сноп, преди да си установил, че проблемът не е в буксата.
        Безценно е това, което говориш. Ще откача буксата Д23 и ще проверя. Благодаря
        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

        Comment


        • #19
          Безкрайни благодарности на Ecotronic и Lordliness за акъла. Прилагам снимки на буксата от нея е проблема. Напрвих редица тестове. Без контакт показва -40, а на късо +50. При мен имаше кофти контакт и затова така. Откачих и закачих 5пъти сега контакта е ок. Нямах контактен спрей , та затова такива упражнения предприех.
          П.С
          на една от снимките е и горивния филтър, който смених наскоро
          Attached Files
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment

          Working...
          X